ΣΕ ΑΙΟΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η …ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. ΖΗΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ …ΜΑΝΔΑΡΙΝΩΝ. ΟΧΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΧΟΥΜΕ;

«Είναι γεγονός ότι την εποχή που διανύουμε δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μονοθέσια και διθέσια δημοτικά σχολεία. Οι ίδιοι οι γονείς θα έπρεπε να πιέζουν προς την κατεύθυνση της φοίτησης των παιδιών τους σε πολυθέσια σχολεία. Εκεί θα μπορούν να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα διδασκαλίας, καινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι, νέα αναλυτικά προγράμματα. Εκεί θα μπορούν οι μαθητές να διδάσκονται εικαστικά, πληροφορική, μουσική, ξένη γλώσσα από την Α΄τάξη. Ακόμη, να συναναστρέφονται με περισσότερους συνομήλικούς τους».

Μόλις διαβάσατε, τα βασικά επιχειρήματα των Μανδαρίνων της παιδείας μας, τα οποία έκαναν την ηγεσία του Υπουργείου να …σηκώσει τα χέρια ψηλά. Στοπ, εδώ μιλάνε οι ειδικοί, παν από όλα η μόρφωση των παιδιών. Να τα …κοινωνικοποιήσουμε, για να αρχίσουμε από ανάποδα. Έχουν δίκιο, όλα τα παιδιά στο Κοπανάκι, έχουν τάσεις …μισανθρωπισμού, για να μην πω και …κανιβαλισμού. Το διαπιστώνει κανείς, κάθε απόγευμα στο 5χ5, αυτό θέλουν να καταργήσουν, το 5χ5, δηλαδή την χαλάρωση της ψυχής τους. Θέλουν να τους κλέψουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να τα κάνουν ρομπότ, πειθήνια όργανα της νέας τάξης πραγμάτων. Να μπορούν να διδάσκονται εικαστικά, πληροφορική, μουσική, ξένη γλώσσα από την Α΄τάξη, συνεχίζει ο μανδαρίνος (α και όνομα έχει και στην διάθεσή σας, απλά τον θεωρώ και αυτόν θύμα των περιστάσεων). Αλίμονό μας, αν περιμέναμε από το πολυμελές δημοτικό σχολείο, να τους τα μάθει όλα αυτά. Το παιδί μας στα 6 του χρόνια, έχει δείξει τα ταλέντα του. Ας είναι καλά οι δασκαλίτσες μας του νηπιαγωγείου και του παιδικού σταθμού, αλλά προσέξτε, στα ολιγομελή σχολεία. Στα άλλα, τα πολυμελή, που να προσέξουν τα ταλέντα; Να πούμε για τις ξένες γλώσσες; Αλήθεια πόσα …γαλλικούλια θυμάστε; Όσο για πληροφορική, όλα τα πιτσιρίκια facebook έχουν και σας αγοράζουν και σας πουλάνε στις νέες τεχνολογίες.

Και τώρα το βασικό τους επιχείρημα «Εκεί θα μπορούν να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα διδασκαλίας, καινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι, νέα αναλυτικά προγράμματα.» Να συμφωνήσουμε μαζί τους, παρ΄ότι φοβάμαι ότι πάλι …αρλουμπολογούν, από την α΄Δημοτικού ή από την α΄Γυμνασίου, θα αρχίσει η εφαρμογή τους; Και αν αρχίσουν από την α’ Λυκείου, τι θα χάσουν οι μαθητές μας, το τρένο; Αφού ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία, είναι πεπεισμένη, ότι χωρίς φροντιστήριο πανεπιστήμιο …γιοκ.

Άντε να χαθείτε παραμυθατζήδες. Και επειδή βουλευτές δεν έχουμε στην Τριφυλία, να δούμε αν έχουμε Δήμαρχο.

Και ένα mail που μόλις έφτασε :

Καλημέρα. Η νέα τάξη πραγμάτων. Αυτή είναι το θέμα. Στα διάσπαρτα σχολεία ο δάσκαλος δεν ελέγχεται. Και θέλουν τα παιδιά να είναι καθοδηγούμενα μέσω του δασκάλου. Ένα παραθυράκι που αφήνει το Υπουργείο Παιδείας για τα σχολεία που εξαιρούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, αυτό προσωπικά θα κυνηγήσω. Και δεν πρόκειται να διδάξω αυτά που θέλουνε. Αρκούν μερικά δεκάδες παιδιά από τέτοια «καχεκτικά» σχολεία όταν μεγαλώσουν να αγωνιστούν και να αλλάξουν πολλά πράγματα. Στα βουνά κάποτε κατέφευγαν να γλιτώσουν από κινδύνους. Στα βουνά και το 2011 να γλιτώσουμε από τις ορέξεις τους. Χειρότερος και μεγαλύτερος ο πόλεμος σήμερα.

Πάω για μάθημα.

ΥΓ: Αν θέλετε να διαβάσετε πια σχολεία καταργούνται κτλπ, χωρίς κατεβάσματα και ξε …ζιπαρίσματα, μπείτε εδώ.

ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΟΠΑΝΑΚΙΟΥ, ΜΕΡΟΠΗΣ, ΛΟΓΓΑ, ΔΙΑΒΟΛΙΤΣΙΟΥ, ΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ 5ο ΚΑΙ 17ο ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΜΑΡΑΘΟΠΟΛΗΣ, ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ, ΚΑΛΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΑΒΡΑΜΙΟΥ, ΨΑΡΙΟΥ, ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΟΥ, ΚΑΤΩ ΑΜΦΕΙΑΣ, ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΥ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΟΡΩΝΗΣ, ΣΟΥΛΗΝΑΡΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΚΕΛΛΑΡΙΑΣ . ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

3 σκέψεις σχετικά με το “ΣΕ ΑΙΟΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η …ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. ΖΗΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ …ΜΑΝΔΑΡΙΝΩΝ. ΟΧΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΧΟΥΜΕ;”

  1. ΜΗΤΣΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ;
    ΤΟ ΚΟΠΑΝΚΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΡΙΦΥΛΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ. ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΙΨΟΥΝ.
    ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟ ΡΕ. ΚΑΝΕΝΑΝ. ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΦΡΟΝΤΊΖΟΥΝ.

  2. ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΑΠΟ ΓΥΨΟΣΑΝΙΔΕΣ ΣΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΔΙΚΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΙΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ; ΛΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ, ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ.

  3. Πάει λοιπόν και το Γυμνάσιο?
    Θύμα κι’αυτό του εκπαιδευτικού Αρμαγεδώνα που έρχεται ως συνέπεια του επικατάρατου μνημονίου.
    Οι συμπολιτευόμενοι βουλευτές μας,που ήταν?
    Ο και λήρος υφυπουργός εσιώπησε αισχημόνως.
    Είναι εκείνος που δεν κατάφερε ούτε το Ταχυδρομικό Γραφείο να διασώσει.Η αχρηστία δηλαδή προσωποποιημένη.
    Η δήθεν οτρηρά Ν.Γιαννακοπούλου,η πιο προκλητική εξ όλων παρενέβει όχι για το πως θα διασφαλισθεί η περαιτέρω λειτουργία των υπό κατάργηση ή συγχώνευση σχολείων,αλλά να μας θυμίσει,γιατί δεν το βιώναμε ως τώρα,ότι σε εποχή οικονομικής κρίσης είναι απαραίτητο ένα συμμάζεμα εξόδων,από την κυβέρνηση.
    Θα την συμμαζέψει επιτέλους κάποιος!
    Οι δύο προαναφερθέντες μέχρι πρότινος υπήρξαν ομοτράπεζοι του τ.Δημάρχου Αετού και συχνά έγιναν αντιληπτοί ακκιζόμενοι στις ψηφοθηρικές περατζάδες του παζαριού μας.
    Σήμερα που βρίσκονται?
    Του τρίτου της παρέας Ο.Βουδούρη,μη του διαταράξει κανείς τον νήδυμο ύπνο του.
    Ο άνθρωπος απλώς είναι ανύπαρκτος!
    Προθύμως όμως μαζί με τους άλλους μας έβαλαν την θηλειά στο λαιμό υπερψηφίζοντας στην Βουλή τις καταδικαστικές για την χώρα εξαθλιώνοντας τους πολίτες της,τους αντισυνταγματικούς νόμους.
    Όλοι αυτοί,οι σύγχρονοι μαυρογιαλούροι επιβάλλεται στις προσεχείς εκλογές,να μη λάβουν ούτε μία ψήφο στην περιοχή μας.
    Αυτονόητο είναι επίσης για όσους το συνήθιζαν να μην τους επιτραπεί καν η προσέγγιση στο Κοπανάκι.
    Το Γυμνάσιο Χατζή,πως διασώθηκε τελικά?
    Ας επιμείνουμε δυναμικά και να απαιτήσουμε και την επιστροφή του Λυκείου μας από το Δώριο.Και να μη ξενάμε ποτέ πως χαμένος αγώνας ειναι αυτός που δεν δίνεται!

Σχολιάστε