ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΒΟΪΔΟΚΟΙΛΙΑ ΜΕΣΩ ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Ο δρόμος πολύ καλύτερος από ότι μας έλεγαν, η διαδρομή δίπλα στη θάλασσα πανέμορφη, αλλά από …ταμπέλες, μία κι’ αυτή …κουτσή. Ήρθε ο υιός μου ο μονογενής για ένα τριήμερο στο χωριό, για να δει τον παππού του περισσότερο, είπα να τον πάω να δει κάτι αξιόλογο στη Μεσσηνία. DSC06478Μια προηγούμενη φορά τον είχα πάει στην Αρχαία Μεσσήνη κι  αυτή τη φορά σκέφτηκα να τον πάω στην αρχαία Πύλο, αφού κάναμε ένα μπανάκι στη Βοϊδικοιλιά. Δύστυχώς, ένας περίεργος θόρυβος στο όχημά μας, μας ανάγκασε να μην συνεχίσουμε πέραν αυτής. Τις εντυπώσεις μας θα τις δείτε αποτυπωμένες στα 2 βιντεάκια που θ΄ακολουθήσουν. αλλά να την κάνω την ερώτηση προς τους διάφορους τοπικούς άρχοντες. Γιατί θα πρέπει να φτάσουμε στον προορισμό μας, μέσω Γαργαλιάνων, Χώρας κλπ  και όχι παραλιακά; Πονηρή η ερώτηση, να δω αν θα υπάρξει απάντηση.

KOPANAKI NEWS ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣ ΒΟΪΔΟΚΟΙΛΙΑ

KOPANAKI NEWS ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣ ΒΟΪΔΟΚΟΙΛΙΑ FOTO

5 σκέψεις σχετικά με το “ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΒΟΪΔΟΚΟΙΛΙΑ ΜΕΣΩ ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ”

  1. Δημητράκη κατ΄αρχήν σε διαβάζω καθημερινά και σε συγχαίρω για τον τρόπο που παρουσιάζεις όλα τα γενούμενα στον όμορφο τόπο μας. Για το θέμα της διαδρομής που ανέπτυξες από Κοπανάκι για Βοιδοκοιλιά έχεις απόλυτο δίκιο γιατί και εγώ την έψαχνα εφέτος στο Ρωμανό. Από πλευράς σήμανσης διαδρομής χάλι μαύρο από αποψης ομορφιάς εξαιρετική.
    Συμετέχοντας και εγώ στον πόνο των Αγριλαίων για την απώλεια του μπάρμπα Γιώργη θέλω να εκφράσω την βαθειά μου λύπη και ο δρόμος που ακολούθησε στην εδώ ζωή να γίνει οδηγός για όλους μας. Ήταν αν όχι ο μόνος από τους λίγους που ο πατέρας μου κατά την δεκαπενταετία που ήταν εφημέ-ριος στην Αγριλιά αγαπούσε και εκτιμούσε ιδιαίτερα. Μεγάλη εντύπωση μου είχαν κάνει πέρυσι στην γιορτή της εκκλησιάς τα έργα που είχαν γίνει καθώς και η καθαριότητα και η τάξη που επικρατούσε στον ναό.

  2. Μπράβο…εξαιρετικό το οδοιπορικό σας κύριε Γιαννόπουλε!!! Εγώ θα σταθώ στις λέξεις του γίου σας: «Το θέμα είναι να μην αναδειχθεί η περιοχή με άσχημο τρόπο (βίαια λέτε εσείς)!!! Τι μ@@@@@κιες είναι αυτό με το γκολφ και οι λοιπές ιστορίες???»

Σχολιάστε