«ΓΕΡΜΑΝΟΣ» ΤΕΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΕΩΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.

Σίγουρα οικονομικοί οι λόγοι  -πολύ χαμηλές προμήθειες μου είπαν για τον συνεργαζόμενο- και άντε τώρα να τρέχει κανείς σε Καλαμάτα, Πύργο ή Πύλο, για κάτι περισσότερο από το να πληρώσει τον λογαριασμό του. Για το λογαριασμό σου μπορείς να τον πληρώσεις …με την σχετική επιβάρυνση του 1 ευρώ, ακόμα και στο Κοπανάκι στο ΚΤΕΛ, αλλά για άλλα προβλήματα τι  κάνεις; Επειδή λήγει το συμβόλαιο του καρτοκινητού μου, και η συσκευή μου έχει αρχίσει τα …κόλπα λόγω πολυχρησιμοποίησης, μου είχαν υποσχεθεί καινούργια συσκευή στην Κυπαρισσία. Τώρα από  που θα την πάρω; Τέλος πάντων παίρνω το  1188 και ο  θεός βοηθός, αν και καλύτερος για έγκυρη πληροφόρηση είναι ο Χάρης με  το Filiatra news. Ελπίζω σύντομα να έχω καλά νέα και να σας ενημερώσω.

DSC04295

DSC04294

Σχολιάστε

