Βασίλης Σταθόπουλος: Πριν λίγες ημέρες »έφυγε» από τη ζωή ο παλιός μου συμπαίχτης και αγαπημένος φίλος μου Γιάννης Κοράκης.

Πριν λίγες ημέρες »έφυγε» από τη ζωή ο παλιός μου συμπαίχτης και αγαπημένος φίλος μου Γιάννης Κοράκης. Τα λόγια είναι φτωχά και ανήμπορα να περιγράψουν τον ευγενικό και άδολο χαρακτήρα του! Όταν φεύγουν τέτοιοι αληθινά σπουδαίοι άνθρωποι, ο κόσμος μικραίνει και η κοινωνία μας γίνεται φτωχότερη. Μένουν μόνο οι αναμνήσεις που πονάνε…Τον περασμένο Αύγουστο πίναμε τον καφέ μας χαρούμενοι στην πλατεία στο Κοπανάκι ενθυμούμενοι τις παλιές καλές στιγμές. Ποιος να το φανταζόταν ότι έξι μήνες μετά ο Γιάννης θα »έφευγε» για πάντα από κοντά μας.
Καλό σου ταξίδι αγαπημένε και αξέχαστε φίλε.
Η πρώτη φωτογραφία είναι από τη ποδοσφαιρική αναμέτρηση Διαγόρα – Εράνης Φιλιατρών σε συνεργασία με τον συμπαίκτη μου Γιάννη το 1975. Η δεύτερη φωτογραφία είναι από τη συνάντησή μας στις 3 Αυγούστου 2016 στο Κοπανάκι. Ο Γιάννης είναι ο πρώτος από δεξιά.

Φωτογραφία του Βασίλης Σταθόπουλος.
Φωτογραφία του Βασίλης Σταθόπουλος.
Σχολιάστε

