Μου επιτρέπετε να πω ένα ευχαριστώ στον συμπατριώτη μας Γιάννη Τζουμάνη;

Συναντηθήκαμε στον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου στην πλατεία του Κοπανακίου. Με είδε να …παλεύω με ένα …καφεκούτι που είχα για φωτογραφική μηχανή, ν΄αποτυπώσω τα δρώμενα και με …λυπήθηκε. «Καλά καμιά φωτογραφική μηχανή της προκοπής δεν έχεις να κάνεις δουλειά σου;», «Δέκα έχω …σμπαραλιάσει μέχρι τώρα» του απάντησα. Βλέπεται οι φωτογραφικές μηχανές κάνουν πολλά …χιλιόμετρα στα χέρια μου. «Περιμένω από …κάπου, μια πιο αξιόπιστη, να κρατήσει περισσότερο» συμπλήρωσα. «Θα σου κάνω εγώ μια καλή δώρο» μου είπε και -δεν πέρασε ούτε μήνας- ιδού, επάνω στο τραπέζι. Εδώ με την μηχανή και τον Μήτρο Καράμπελα, σύζυγο της αδελφής του Γιούλης.

Ναι φίλοι μου, υπάρχουν άνθρωποι που με συμπαθούν ιδιαίτερα στα χωριά μας και αναγνωρίζουν την προσφορά μου. Τους ευχαριστώ από καρδίας.

 

Σχολιάστε

