ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΜΑΙ ΓΥΜΝΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΕΝΔΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ.

 

Το όνομά μου είναι TreeGirl και αγαπώ τα δέντρα. Έχω περάσει τα τελευταία είκοσι χρόνια της ζωής μου φωτογραφίζοντας τον εαυτό μου, συνυφασμένο, με μερικά από τα πιο καταπληκτικά δέντρα του κόσμου.

Ο στόχος των φωτογραφιών μου, στις οποίες μερικές φορές είμαι σχεδόν καμουφλαρισμένη, είναι να δημιουργηθούν όμορφες εικόνες για να μας θυμίζουν ότι είμαστε η φύση. Η δουλειά μου είναι μια πρόσκληση για τους ανθρώπους να επανασυνδεθούν με τη φύση ως  επούλωση των πληγών μας  μέσα στην τρέλα του πολιτισμένου κόσμου μας.

Περισσότερες πληροφορίες: treegirl.org

Wanaka Willow-White Willow (Salix alba), Νέα Ζηλανδία

Fisheye Μέσα Holboom-Αφρικής Baobab (δέντρο μπαομπάμπ), Ναμίμπια

Birch Δάσος Αγκαλιάστε-Λευκό σημύδα (Betula papyrifera), Αλάσκα

Monterey Cypress Wind-Monterey Κυπαρίσσι (Cupressus macrocarpa), Νέα Ζηλανδία

Επτά Αδελφές Full-Αφρικής Baobab (άϊξίίαία αδανσονία), Μποτσουάνα

Καθεδρικός Ναός σχήμα-Πράσινο σχήμα (virens Ficus), Αυστραλία

Sycomore ποταμού σχήμα-Sycomore σχήμα (Ficus sycomorous), Νότια Αφρική

Interbanyan Ον-ινδική Banyan (Ficus bengalensis), Big Island, Χαβάη

Επτά Αδελφές Sitting-Αφρικής Baobab (άϊξίίαία αδανσονία), Μποτσουάνα

http://www.boredpanda.com/i-photograph-myself-naked-with-trees-all-over-the-world-to-show-that-we-are-nature/

Σχολιάστε

