Με συγχωρειται διακοπη λογω …ΟΤΕ

Τι να πω; Ειναι απαιχτοι οι ανθρωποι. Ξαφνικα μου κοβετε και η συνδεση και το ιντερνετ. Συμβαινουν αυτα λεω και κανω τα …γνωστα, μηπως ξανασυνδεθω. Επανεκινησεις και στο τελος τηλεφωνο στο 13888. Το εψαξε η …υπηρεσια και μου λεει ο τηλεφωνητης …θα σας συνδεσουμε με τον πρωτο διαθεσιμο εκπροσωπο. Περιμενω μερικα λεπτα και τι μου λενε;   Για καλυτερη …εξυπηρετιση σας …ξαναπαρετε, γιατι ολοι ειναι απασχολημενοι. Κανονικα επρεπε να μου πει …μολις αδειασει καποιος θα σας παρουνουμε. Παει αυτο και παμε στο επομενο. Λεω ας παω σουπερ μαρκετ -ενεκα και η γιορτη μου μεθαυριο- και τι βλεπω; Τον …γνωστο τεχνιτη του ΟΤΕ στο Κοπανακι σκαραλωμενο στην κολωνα του ΟΤΕ. Καλα ποτε ηρθες, του λεω. Πεταγετε η Μαρια η γειτονισσα. Δεν ηρθε για σενα, για της Χριστινας ηρθε που κοπηκε προχτες. Ρε του λεω, ηρθες να φτιαξεις της Χριστινας και χαλασες το δικο μου; Δεν το χαλασα εγω μου λεει, ετυχε. Καλα του λεω, ριξε μια ματια και στο δικο μου -στο ιδιο κουτι τα καλωδια- δε μπορω μου λεει, πρεπει να παρω εντολη, τωρα εχω να παω αλλου. Το τι του εσουρα δε λεγετε. Και σταματω μη του τα ξανασουρω και αυτουνου και του ΟΤΕ, που στο  επομενο τηλεφωνημα μου -μετα το σουπερ μαρκετ- μου ειπε οτι θα το συνδεσουν μεχρι της 26.

Σχολιάστε

