Kopanaki news

Από το Κοπανάκι και τα χωριά όλης της Τριφυλίας

Το Νέο «χτύπημα» Ιερώνυμου κατά Φίλη, με κάνει να συμπαθώ σιγά-σιγά τον υπουργό. Εξαιρετικές οι επιλογές για διδασκαλία.

Ο Αρχιεπίσκοπος βρήκε τα επίμαχα σημεία με την Ριάνα και τους άλλους τραγουδιστές στα θρησκευτικά και στέλνει αναλυτική επιστολή Νέο «χτύπημα» Ιερώνυμου κατά Φίλη 28.9.2016Αποτέλεσμα εικόνας για αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

Σφοδρή κριτική στον Υπουργό Νίκο Φίλη με αφορμή τα Θρησκευτικά, εξαπολύει ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε μια μακροσκελή επιστολή που απέστειλε στον πρωθυπουργό και τα υπόλοιπα κόμματα.   Εκτός από την εναντίωση του στις αλλαγές του μαθήματος, ενδιαφέρον έχει το πώς η Αρχιεπισκοπή συγκέντρωσε όλα τα επίμαχα αποσπάσματα και τα παραθέτει μαζί με τις ενστάσεις της.   Eνα ενδεικτικό απόσπασμα που περιλαμβάνει τα όσα είχαν εδώ και μέρες γίνει γνωστά για αναφορές σε διάσημους τραγουδιστές όπως η Rihanna και ο Νίκος Πορτοκάλογλου: «Στην Α΄ Λυκείου, στη «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1.3. Επικοινωνία» (με τους ανθρώπους; με τον Θεό;) το εκπαιδευτικό υλικό παραθέτει προς διδασκαλία και μελέτη: α) ένα ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι (Ο Άνεμος) για τον «Άνεμο», που απήγαγε την όμορφη κόρη ενός ινδιάνου φύλαρχου, β) τους στίχους από το τραγούδι «Ο Μπαγάσας» του Νικόλα Άσιμου (1997, «Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω…»), γ) τους στίχους από το «Περιβόλι» (1966) και την «Συννεφούλα» (1966) του Διον. Σαββόπουλου, δ) τον 61ο Ψαλμό, ε) στίχους από το τραγούδι «Umbrella» (2007) της Rihanna, στ) κείμενα για τον «Θείο Έρωτα» και την «Προσευχή», ζ) κείμενο του Ισπανού Αγίου της Ρ/καθολικής Εκκλησίας Ιωάννου του Σταυρού, η) τους στίχους από το τραγούδι «Δίψα» (2003) του Νίκου Πορτοκάλογλου («Δεν είν’ η Κίρκη, η μάγισσα, του σεξ η θεά, η Καλυψώ, η Ναυσικά με του μπαμπά τα λεφτά…») και θ) αμέσως μετά ακολουθεί απόσπασμα από την «Επί του Όρους ομιλία» (Ματθ. κεφ. 5-7). Προφανώς, μόνο εάν υποβαθμισθεί η βαθειά θεολογική και ανθρωπολογική διάσταση της «Επί του Όρους ομιλίας» μπορεί να συνδεθεί με τους στίχους των παραπάνω τραγουδιών. Το εκπαιδευτικό υλικό δίνει τροφή για σκέψη πάνω σε έννοιες, όπως η «επικοινωνία», που έχουν, πλην άλλων, και θρησκευτική σημασία, προσπαθώντας όμως να προβληματίσει γι’ αυτές με τα εργαλεία της ψυχολογίας ή της μουσικής κ.λπ., αλλά πάντως όχι ως κύριο αντικείμενο θεολογικού προβληματισμού.»

View this document on Scribd

Πηγή: www.lifo.gr

Advertisements

Σεπτεμβρίου 30, 2016 - Posted by | ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: