ΕΚΘΕΣΗ ΦΡΑΓΚΟΣΥΚΟΥ ΣΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ. Ο «ΣΚΟΡΠΙΟΣ» ΞΑΝΑΚΤΥΠΗΣΕ …TOYTEΣΤΙΝ

Ο …Κώστας ο Φωτεινός και αυτή τη φορά με έκθεση Φραγκόσυκου. Τι να σας εξηγώ εγώ γι΄αυτό το εξαιρετικό φρούτο με τα …ψιλούλια αγκαθάκια; Εμένα δώστα μου καθαρισμένα, όπως μου τα έδινε η θειά μου η Χάιδω στο Αρτίκι και πάρε μου την ψυχή. Δείτε λοιπόν τα δυο βιντεάκια με την συνέντευξη του αξιότιμου …πολυμήχανου συμπατριώτη μας, διαβάστε και το έκτακτο δισέλιδο του έντυπου του και …μορφωθείτε. Το μόνο που θα τονίσω -μιλάει και γι΄αυτό στην συνέντευξη- είναι η συμμετοχή του την Κυριακή 21 Αυγούστου, στον διαγωνισμό Δημοτικού τραγουδιού στην Τεγέα.

Σχολιάστε

