Το Καλό Νερό – Τσακώνα θα χρηματοδοτηθεί και θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο.

Τέλος του ’16 η μελέτη για το Καλό Νερό – Τσακώνα
Γράφτηκε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Online

Τέλος του ’16 η μελέτη για το Καλό Νερό - Τσακώνα 

Το Καλό Νερό – Τσακώνα θα χρηματοδοτηθεί και θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο, όπως γίνεται με το Πάτρα – Πύργος.

Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, χθες στη Μεγαλόπολη, απαντώντας σε ερώτησή μας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση από το υπουργείο, στην ερώτηση – παρέμβασή μου «το Καλό Νερό – Τσακώνα τελειώνει η μελέτη του τέλος του ’16 σύμφωνα με τη δέσμευση», ο υπουργός απάντησε: «Και συνεχίζει ως δημόσιο έργο, όπως είναι και το Πάτρα – Πύργος με πολύ χαμηλότερο κόστος, από αυτό που είχαμε συνηθίσει, και είχαν συνηθίσει κάποιοι, να εκτελούν τα δημόσια έργα».

Ο κ. Σπίρτζης στην ομιλία του, χθες, κατά την παράδοση της συνδετήριας με τον αυτοκινητόδρομο οδού της Μεγαλόπολης, ενημέρωσε ότι «επιπλέον ο παραχωρησιούχος (με την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης) ανέλαβε την υποχρέωση να εκπονήσει και να παραδώσει στο υπουργείο, τρεις μελέτες για το Νομό Μεσσηνίας: α) Τη μελέτη Καλό Νερό – Τσακώνα σύνδεση με αυτοκινητόδρομο Κυπαρισσίας, προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ συν ΦΠΑ, β) τη μελέτη και εργασίες αναβάθμισης με παρακάμψεις της εθνικής οδού Καλαμάτας – Ριζόμυλου, προϋπολογισμού 1,5 εκ. ευρώ συν ΦΠΑ και γ) τις μελέτες του οδικού άξονα Ριζόμυλου – Πύλου, παράκαμψη Πύλου και Πύλου – Μεθώνης, προϋπολογισμού 2,5 εκ. ευρώ συν ΦΠΑ. Συνολικά με το ΦΠΑ 12.300.000 ευρώ».

Οι μελέτες αυτές πρέπει να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν στο τέλος του 2016.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s