Προκαλώ την πραγματικότητα για να κάνουμε όνειρα. Φανταστικές φωτογραφίες του Laurent Rosset.

Την βαρύτητα, την κλίμακα των θέσεων, τα χρώματα, τις καιρικές συνθήκες, τα τοπία, τη διασκέδαση, την περιέργεια … μου αρέσει να παίζω με αυτά τα συστατικά σε χειρισμούς  στις φωτογραφίες μου και να αρχίσει να ερώτημα: Τι θα συμβεί αν ..

Είμαι αρχιτέκτονας και η φωτογραφία ήταν ανέκαθεν ένα από τα πάθη μου. Από τότε που ήμουν μικρός ήμουν προσελκύονται από το γεγονός ότι η φωτογραφία μπορεί να μετατρέψει κάθε στιγμή σε κάτι αιώνιο. Φέρνω τις δυνατότητες των ονείρων σε καθημερινές καταστάσεις καθιστώντας τις εικόνες μου το κλειδί για να εισέλθει σε μια νέα περιπέτεια.

Μου αρέσει το πώς η φωτογραφία κάνει τους ανθρώπους να κοιτάξουμε γύρω μας εαυτό τους. Αυτό που μου αρέσει ακόμα περισσότερο είναι να δούμε και να δείξουμε κάτι περισσότερο, που πηγαίνει πέρα από την ίδια την εικόνα. Μια εικόνα μπορεί να είναι η αρχή μιας περιπέτειας ή ένα όνειρο και μπορεί να μετατρέψει μια συνηθισμένη κατάσταση σε κάτι εξαιρετικό.

Πιστεύω ότι οι ιδέες είναι ένας από τους πιο ισχυρούς ιούς για τους ανθρώπους. Μόλις ξέρετε κάτι ή βλέπετε κάτι θα έχετε αυτή την ιδέα στο μυαλό σας. Δημιουργήστε το όνειρό σας, ακολουθήστε και να ζήσουν μ’ αυτό!

Περισσότερες πληροφορίες: Instagram

The Sky Is Flat

Sleep (T)height III

Neverland

The Sky Is Flat II

Ground Is The Line From Where We Can Fly

Sleep (T)height

The Sky Is The Limit

Sleep (T)height II

Home Sweet Home

Reflection

Horizontal Swinging

Full Speed Ahead

The Sky Is Flat III

(Hot Air) Balloon Frame House

Building Your Own Path

When A Moment Becomes Eternal

Walking On The Edge

Top Floor

Artificial Desert

Σχολιάστε

