Τρίτη ημέρα κλινήρης και συμπαθάτε την αποχή μου από τα κοινωνικά δρώμενα.

Φοβήθηκα τα χειρότερα και είπα να πάω σε Νοσοκομείο. Στην Καλαμάτα που έχει τα πάντα επέμενε το ξαδελφάκι μου, στην Κυπαρισσία επέμενα εγώ και …δικαιώθηκα. Όλα άψογα και το κυριότερο με έστειλαν στο σπίτι μου. Δεν έχω ανάκαρο για περισσότερα, οφείλω αρκετές ευχαριστίες, επιφυλάσσομαι.

Και μιας και βρήκα το κουράγιο να σας γράφω δυο κουβέντες, κάντε μια βόλτα το απόγευμα στα Φιλιατρά να χαρείτε ψαλμωδίες.

 

Σχολιάστε

