ΜΙΝΙ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑ ΚΑΙ …ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΕΡΝΑ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΘΑΝΑΣΗΣ.

Σας έχω ενημερώσει για τις δύσκολες ώρες που περνάμε με την υγεία του μπάρμπα Θανάση, του πατέρας μας. Να βάλω όμως τα πράγματα σε μια σειρά, στο Λαϊκό από προχθές και σε αναμονή αν θα του κόψουν το πόδι ή όχι. Αποφύγαμε τις πολλές ταλαιπωρίες χάρις στο τρέξιμο -λεπτομέρειες δεν χρειάζονται- του συμπατριώτη μας του Χρίστου Πατσατζή-Κομήτη. Όμως οι …καχυποψίες που υπάρχουν -γενικώς- με τους γιατρούς, με έκαναν να καταφύγω στις …μεγάλες   δυνάμεις. Επικοινώνησα με τον Πεσυάρχη μας και υποψήφιο Δήμαρχο Τριφυλίας Τάκη Κατσίβελα -όχι φυσικά για να τον κάνει αυτομάτως  καλά- αλλά για να βεβαιωθώ  ότι όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Τι να σας πω, ότι εδώ και 7 χρόνια θα μου είχαν βάλει βηματοδότη, που δεν χρειαζόμουν, αν δεν είχα φίλο τον Μπάμπη τον Καρακύκλα;

DSC02532

Όλα αυτά χθες γύρο στις 11,30 με την μεσολάβηση του Γιάννη του Μερκούρη, που τον ενημέρωσε και δώσαμε ραντεβού σήμερα στο Σανοβά. Είχε επικοινωνήσει πρωί-πρωί με τον ομόλογό του στην Αττική και περίμενε ενημέρωση.

Έτσι ξεκίνησε η περιοδεία μας, από κοντά και εγώ, όχι μόνο -όπως θα αποκαλύψω στην συνέχεια-  για τα νεώτερα από το Νοσοκομείο.

DSC02539

DSC02541

DSC02536Επόμενη στάση τ΄Αρτίκι.  Πόσα χρόνια είχα ν’ ανέβω στο χωριό μου; Δεν πρόλαβα ν’ ανεβάσω και τον πατέρα μου έτσι βιαστικά που έγιναν τα πράγματα. Μας τα είπαν οι Αρτικαίοι -όλο γκρίνια- την …κάναμε για του Φώτη του Χρονόπουλου-Τυρογαλά. Δεν είχε ξανά έρθει ο γιατρός -μαγεύτηκε- «έχουμε τέτοιον παράδεισο στο Δήμο μας και δεν τον έχουμε αναδείξει». Να τον αναδείξουμε γιατρέ μου, να τον αναδείξουμε.

Αυτό ήταν το …κερασάκι για μένα και …ακολούθησα, ναι-ναι, εμένα δεν με σέρνει …φουστάνι τώρα πια, τα …μπινελίκια με σέρνουν -α  δεν σας είπα, μας ενημέρωσαν και από το Λαϊκό, με πήρε και η αδελφή μου και μου τα επιβεβαίωσε, άρχισαν τα …αποκλειστικά.  «Γι΄αυτό δεν παραιτούμε ακόμα από την 6ΠΕΣΥ, Δημήτρη. Μέχρι τον Σεπτέμβριο που αναλαμβάνουν  οι νέοι Δήμαρχοι, δεν θα είμαι ωφέλιμος εκεί και για μας;  Και για να ξέρεις με άδεια άνευ αποδοχών -μέχρι τις εκλογές- θα είμαι».

DSC02548

DSC02553

DSC02563

DSC02562

 

Δεν χρειάζεται να το σχολιάσω, κάτι τέτοιο πίστευα και εγώ και  επί του …πρακτέου, κόσμος και κοσμάκης στο ποτάμι, στ΄Αρτίκι, ήτανε και ο ξέδελφός μου ο Τάκης του Περίχαρου -κάτι είπε και για κάποιον μελλοντικό περιφερειάρχη και …τσουπ, ήρθε και ο Γιώργος ο Μπακούρος.   Άντε και του χρόνου και καλή εξέλιξη με την υγεία του μπάρμπα-Θανάση.

 

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜINI ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ

 

Σχολιάστε

