Περιφέρεια Πελοποννήσου. Κίνηση για brand name ντόπιων προϊόντων.

Η προώθηση ενός είδους καλαθιού τοπικών προϊόντων με το ισχυρό brand name «Πελοπόννησος» ήταν από τις βασικότερες προτάσεις που συζητήθηκαν στη σύσκεψη για τον πρωτογενή τομέα, η οποία έλαβε χώρα χθες στην Τρίπολη, με πρωτοβουλία της νέας περιφερειακής Αρχής. Το σκεπτικό είναι ότι κάτω από το κοινό όνομα «Πελοπόννησος» τα προϊόντα όλων των νομών της Περιφέρειας θα μπορέσουν να προβληθούν πιο εύκολα στη διεθνή αγορά.
Ωστόσο, όπως σημείωσε ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης, το όνομα από μόνο του δεν είναι αρκετό για την προβολή και την καθιέρωση, καθώς χρειάζεται πρώτα απ’ όλα υψηλή ποιότητα, πιστοποιημένη από απόλυτα αξιόπιστους ελεγκτικούς μηχανισμούς, που δε θα κάνουν καμία έκπτωση. Τέτοιους μηχανισμούς σχεδιάζει να δημιουργήσει η Περιφέρεια, όπως τόνισε στη συνέχεια ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Τάσος Χειβιδόπουλος, ο οποίος χαρακτήρισε, επίσης, κεντρικό πυλώνα ανάπτυξης για την περιοχή τον αγροτουρισμό.

Διαβάστε περισσότερα, στο Θάρρος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s