ΚΑΙ ΕΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣ ΣΑΡΚΑ ΜΙΑΝ. ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΕΔΟΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΗΒΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Ο ανιψιός μου  Θανάσης του συμπατριώτη μας και πρώτου εξαδελφού μου του Τάκη του …πυρκαγιά, του θείου μου  του Θανάση …μουσκούλα και της αδελφής του πατέρα μου, συγχωρεμένης  Κανέλας, και φυσικά της Λαμπρινής.

Και η Ήβη του Χάρη και της Δόξας, που τους περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες στα χωριά μας, να τους γνωρίσουμε καλύτερα.

Λεπτομέρειες δεν έχω να σας μεταφέρω, μιας και δεν αξιώθηκα να παρευρεθώ, μόνο κάποιες  …συγκεχυμένες  διηγήσεις ότι όλα ήταν …μαγικά και στην διάρκεια του μυστηρίου στον  ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Σαρωνίδα,

και στην δεξίωση που ακολούθησε, στο Grand Resort στο Λαγονήσι, ναι ναι, είναι εκεί που πήγαινε ο Ανδρέας τη Μιμή.

Σχολιάστε

