ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΣΥΝ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.  Αυτό το …ψάξιμο στο διαδίκτυο, το κάνω για τα δικά μου γούστα και επειδή είμαι από αυτούς που τα καλά τα μοιράζονται, σας τα βάζω και στις πλαϊνές στήλες.

Έβαλα προχθές το http://greekddl.eu/forum/index.php?app=portal  για τις ταινίες και τα τραγούδια του, αλλά ανακάλυψα ότι έχει και πολλά και καλά παιχνίδια. Αρκεί να γίνετε μέλος (Είναι πανεύκολο).

Το Free-ebooks έχει εξαιρετικά σχολικά βοηθήματα.

Οι συμπατριώτες μου, ας επισκέπτονται τακτικά το Αξιοθέατα Δήμου Αετού PANORAMIO στο οποίο θα βάζω όσες φωτογραφίες αναδεικνύουν τις ομορφιές της περιοχής μας ή μας θυμίζουν πράγματα, όπως την φωτογραφία που έβαλα με τους Αρτικοσαρακιναδαίους και στην σταφίδα, με την μητέρα μου και την θειά μου την Χάϊδω με τον μπάρμπα Γιώργη.

Τώρα για τους blogers που φιλοξενώ, ο καθένας κάτι έχει να μου πει, αν εσάς κάποιος σας …χαλάει, ας μην τον επισκέπτεστε. Το ότι πολλοί από αυτούς δεν φιλοξενούν εμένα, προβλημά τους και δικαίωμά τους.  Μου έχει περάσει η τρέλλα της αυτοπροβολής.

Το μόνο που με στεναχώρησε είναι που εκείνος ο παγκόσμιος χάρτης, που φιλοξενώ στο τέλος της τρίτης στήλης, σταμάτησε να μου …σημαδεύει τους επισκέπτες.  Ίσως να πρέπει να πληρώσω κάποια συνδρομή.  Λείπει και ο γαμπρός μου στην Ιαπωνία να τον ρωτήσω, τι έγινε.( Τρελά πράγματα συμβαίνουν, ξανάρχισε να …σημαδεύει το πρόγραμμα, αλλά μου …έκλεψε 37.000 χτυπήματα ο μετροιτής Hits. Από 88.000 πήγε στις 51.000,  Skasila moy- τα ξαναβάλανε).

Αυτά και θα τα ξαναπούμε.

3 thoughts on “ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΣΥΝ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.”

Υποβολή απάντησης

