ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ …ΤΣΑΜΠΑ …ΜΟΥΣΙΚΗ …ΒΙΒΛΙΑ …ΤΑΙΝΙΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ Graffiti club (Β-52). PAX ROMANA-ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΙΚΟΣ.

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ …ΤΣΑΜΠΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ

Ελπίζω να το έχετε …εμπεδώσει. Δωρεάν λάβατε δωρεάν δώσατε, λέει η Αγία Γραφή και κάντε κλικ εδώ nvamvas.zip για να …κατέβει στον υπολογιστή σας, η Αγία Γραφή σε μετάφραση στη δημοτική μας γλώσσα, του καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νεόφυτου Βάμβα.

Μπες και εδώ: ΚΑΙ …ΑΛΛΑ ΔΩΡΕΑΝ: ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΑΚΟΜΑ ALEVROS, GREEK FUN, TVFREELOAD KAI ΓΙΑ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ.

Σας έχω δώσει ήδη, κάποιες διευθύνσεις, από τις οποίες μπορείτε κα λάβετε δωρεάν, βιβλία, μουσική και ταινίες.

Συνεχίζω το …θεάρεστο έργο μου, δίνοντάς σας μια διεύθυνση που βρήκα στο mysicHeven, από το οποίο κατέβασα

68 Τραγούδια από 68 διαφορετικά Ελληνικά Rock συγκροτήματα

και όχι μόνο. Aνάμεσα στα άλλα, βρήκα και το καινούργιο cd του Γιώργη Τσίγκου με τους μαύρους κύκλους.

Τέλος σε δυο διευθύνσεις που σας έχω ήδη δώσει, ανακάλυψα να έχουν αναρτήσει τα εξής.

1. Το Εγκόλπιο, με τίτλο “Σαν παλιό σινεμά” εκλεκτές ταινίες, που μπορείτε να δείτε εδώ και τώρα. ( 1922, Αμέρικα-Αμέρικα, πολλές του Θανάση Βέγγου κλπ).

2. Στο χθεσινό blog, από τον Άγρα, διεύθυνση που μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας, δωρεάν, παλιές κλασικές ταινίες. (Σπάρτακος, Ανατολικά της Εδέμ, το όνομα του Ρόδου κλπ).

  • Οι διευθύνσεις θα αναρτηθούν και αυτόνομα στο “Δωρεάν λήψεις” μας.

  • Παρακαλώ το αγαπητό Εγκόλπιο, να ρίξει μια ματιά στην διεύθυνση με τα αγιωτικά, μην έχω πέσει σε καμιά …παγίδα.

  • Τον Γιώργη Τσίκο με τους μαύρους κύκλους, τους είχα φιλοξενήσει στα πρώτα τους βήματα, στο Graffiti club, (πρώην Β-52), στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, που διεύθυνα. Είχα φιλοξενήσει και άλλα συγκροτήματα, τότε, αλλά η προσπάθεια μου οικονομικά, έπεσε στο …κενό. Ήμουν μπροστά από την εποχή μου, τουλάχιστον μια 10ετία. Τότε τους ανακάλυψαν, οι δισκογραφικές και τα μαγαζιά.

  • Δεν νομίζω ανάμεσα στα συγκροτήματα που αναρτώ, να είναι και οι Μαύροι κύκλοι, αλλά ούτε είμαι σίγουρος. Το μόνο συγκρότημα που αναγνωρίζω, είναι οι PAX ROMANA.

gfaffiti-12

2 thoughts on “ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ …ΤΣΑΜΠΑ …ΜΟΥΣΙΚΗ …ΒΙΒΛΙΑ …ΤΑΙΝΙΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ Graffiti club (Β-52). PAX ROMANA-ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΙΚΟΣ.”

  1. καλημέρα. Καλό το λινκ για τη Βίβλο με μετάφραση Βάμβα, αλλά κοίτα τι σου έχω εδω:

    Πολλαπλές μεταφράσεις Γραφών (Βάμβας, Φίλος, “Λόγος”, Εβδομήκοντα, Πρωτότυπα, Αγγλικές, Γαλλικές, Γερμανικές, κτλ)

    Πλήρης υποστήριξη Ελληνικών σε όλα τα επίπεδα (μενού, αναζητήσεις, σημειώσεις, πολυτονικά κείμενα, κτλ)

    Παράλληλη προβολή κειμένων

    Προσωπικές σημειώσεις για κάθε εδάφιο, κεφάλαιο, θεματικές, κτλ με ευέλικτη, ιεραρχική κατηγοριοποίηση
    Λίστες εδαφίων

    Ταχύτατη αναζήτηση με φίλτρα και χρήση regular expressions

    Άμεση πρόσβαση σε εδάφιο με 3 διαφορετικούς τρόπους (δέντρο, μένου, ελεύθερο κείμενο)

    Χρωματισμός & μορφοποίηση Βιβλικών κειμένων

    Πολλαπλά παράθυρα και ελεύθερη διάταξη αυτών

    Μοναδική δυνατότητα παρακολούθησης προχείρου (Clipboard) και εύρεσης αναφορών εδαφίων

    Συντομεύσεις πλήκτρων για όλες σχεδόν τις λειτουργίες

    Αντιγραφή εδαφίων με πολλαπλές δυνατότητες

    Γρήγορο, παραμετροποιήσιμο στην παραμικρή λεπτομέρεια, μικρό μέγεθος download

    Όποιος το θέλει ας το κατεβάσει από εδω: http://theword.gr/gr/

    Δειτε και την ρώσικη ταινία ΤΟ ΝΗΣΙ (2006) με άρωμα Ορθοδοξίας.

Υποβολή απάντησης

